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30.Jul.2001
Nordic Global


Holger Kruse meldet sich zurück :)
Auf seiner Website erklärt Holger Kruse, dass es ihm leid tut, dass er im letzten Jahr keine Zeit für Amiga-bezogene Dinge hatte. Er geht davon aus, dass er sich in den nächsten zwei Monaten wieder um Registrierungen etc. kümmern kann. Ob Zeit für Weiterentwicklungen und Teilnahme an Mailinglisten etc. bleibt, weiß er noch nicht.

Holger Kruse bittet nachdrücklich darum, darauf zu verzichten, ihn über seine Arbeitsstelle erreichen zu wollen. Das ist teilweise auf sehr aggressive Weise passiert. Er weist außerdem darauf hin, dass sein privater Telefon-Anschluss nicht als Support-Hotline zur Verfügung steht.

Für dringende Probleme mit Registrierungen, für Bugreports und Ähnliches wurde eine neue E-Mail-Adresse eingerichtet: miami-support@nordicglobal.com, aber auch hier kann eine Antwort ein bis zwei Wochen dauern.

Hier die Original-Meldung:
I am afraid during the last year I have had virtually no time for Amiga-related things, have not been able to respond to communication on a regular basis, and my Amigas along with parts of my user and registration list have been powered down for quite a while. This is unlikely to change any time soon, although I expect to have some time during the next two months to at least partially catch up with email and help with registration-related issues. Whether I will have time for further development and participation in mailing lists etc. I don't know yet. Recently users have tried to contact me in very aggressive ways, e.g. through my employer. Please do NOT do that ! I cannot and will not respond to any Miami-related query sent to my employer. At best any emails sent there will be forwarded to my regular email address. Same for phone calls: my private line is NOT a support line, I only pick up calls from known callers (caller id), and support-related phone calls will not be returned. I have neither the time nor the inclination to come home from work only to deal with even more "computer stuff". I am sure you understand. For urgent, registration-related issues, bugs etc. please send email to "miami-support@nordicglobal.com". This is a new mailbox, so far spam-free, allowing me to respond a little more quickly than recently. It may still take a week or two though, depending on how much time I have. Please check this web page for new information. (ps)

[Meldung: 30. Jul. 2001, 02:55] [Kommentare: 23 - 01. Aug. 2001, 02:15]
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